2014. május 20., kedd

Megújult a blog - Köszönetnyilvánítás ♥

Mint észrevehettétek, már tegnap megváltoztattam a blog színvilágát, de ma új borítóképet is kaptunk. Ezt a gyönyörűséget a Adrimine Design. blogtól kaptam, és nagyon-nagyon szépen köszönöm!


Ti is mindenképp nézzetek szét, elképesztően ügyes ez a két lány. Képet, fejlécet szerkesztenek, könyvborítókat készítenek :)

Közeleg a nyár, mindenki kezd egy kicsit színesebben öltözködni (vettem egy kék felsőt, a sok fekete mellé) így a blog is átalakult, barnába öltözött. Ez a szín nekem mindig a könyveket, a nyugalmat juttatta eszembe, jelentette, és remélem nektek is tetszik.

Köszönök mindent, és most már tényleg nemsokára jövök azzal a Pokoli szerkezetek - A hercegnő kritikával. Tényleg.

Apropó! Ma önismereti előadáson vehettem részt, és kiderült, hogy kék színű vagyok. Hmm. :) (egyébként egyik kedvencem a kék).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése