2014. május 14., szerda

Áprilisi újdonságok

Sziasztok :)

Most időm, engedi, így elhozom azokat a könyveket, amiket Áprilisban beszereztem, kölcsönkértem,
megtaláltam:) Mert bizony vannak a kincsek a polcaimon, csak még én nem tudok róluk.


Először is, aminek a legjobban örültem, az Sarah J Maas, Üvegtrón (ne felejtsd el megnézni az értékelésemet róla). Barátnőmtől kaptam kölcsönbe, és egy félnapig csak ölelgettem. Nagyon nehéz volt utána visszaadnom. Imádom ezt a könyvet, és alig várom a második részt.




 Aztán jöjjön Rákosi Viktor, Elnémul harangok című regénye. Egy versenyen kaptam (irodalom verseny) második helyezésért, és nagyon de nagyon örültem neki.(én minden könyvnek örülök) Jelenleg sorára vár, hogy elkezdjem olvasni. Fülszöveg alapján meglepő, de szimpatikus. Nyári olvasmány lesz belőle, mert annyi könyv van, amire már régóta várok, és most ők élveznek elsőbbséget :)








Lauren Oliver: Delírium. Juj, de izgatott vagyok ezzel a könyvel kapcsolatban! Annyira várom már, hogy olvashassam. Erre igazából Tumblr-ön találtam rá, volt belőle pár idézet, így hát utána néztem. A fülszöveg, és a borító rögtön megvett. Nem tudom, de nekem nagyon tetszik a borító. Egyszerű, de nagyszerű.








Negyedikként Ann Aguirre Menedék című könyvét említeném meg. A borítója nem tetszik, viszont nagyon érdekesnek tűnik a fülszöveg és az idézetek alapján, szóóóóval nem sokára rá is sor kerül. Nem sokára.





Kiera Cass: A párválasztó. Mennyit vártam erre a könyvre, Jézusom! És most megvan, és jaj.. annyi jó könyv van a világon, és mind arra vár hogy elolvassam!







Nem sokára (ez nálam két héten belül-t jelent) jövök még egy Pokoli szerkezetek - A hercegnő értékeléssel. Óh, hogy én mennyire imádom azt a könyvet. Szóval nem sokára jövök, addig is olvassatok sokat, és így az utolsó hetekben se hanyagoljátok el a sulit, mert ilyenkor lehet a legjobban rontani.:)

Puszi, Tami :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése