2015. augusztus 4., kedd

Tea Book Tag

Sziasztok.
Már egy ideje gondolkodom azon, hogy csináljak egy book tag-et, és nézelődtem is, hogy melyik tetszene a legjobban. Végül Theola blogján megtaláltam ezt, és rögtön megtetszett. Az ő verzióját itt tudjátok megnézni.
Nagy tea rajongó vagyok, így gondoltam, hogy ez megfelelő lenne az első tagnek a blogon. Kezdjünk is neki.:)





1. Instant tea, avagy a legrövidebb könyv amit tavaly olvastál.

Szent Péter esernyője, Mikszáth Kálmántól. 
Kötelező volt, viszont én nem olvastam el, csak akkor mikor elő kellett adnunk belőle egy jelenetet. Igazából nekem tetszett, nem értem, miért nem olvastam el még a nyáron.


2. Zöld tea, avagy egy könyv zöld borítóval.

Egy különc srác feljegyzései, Stephen Chboskytól.
Az új és a régi borítón egyaránt uralkodó szín a zöld. Személy szerint nekem az eredeti jobban tetszik.:)
Igazából nagyon szeretem ezt a könyvet. Azon kevés általam olvasott, filmé adaptált könyvek közé tartozik, ahol a filmet láttam először. Bátyám látta, és ő mondta hogy jó, én pedig nem tudtam hogy van belőle könyv, csak később. Persze aztán rögtön elolvastam.


3. Forró citromos tea mézzel, avagy egy könyv ami átmelengeti a lelked.

Hmmm.. azt hiszem a 7esével Holly Goldberg Sloantól. Nagyon szeretem ezt a könyvet, a zseni kislányról, aki egyik napról a másikra elveszíti mindkét szüleit, majd támogatókra lel és próbál továbblépni. 


4. Ötórai tea, avagy egy könyv, amit angolul (vagy más nyelven) olvastál.

Az angol tankönyvem?:D 
Igazából jó vagyok angolból, filmet is csak angolul nézek (persze ha film francia akkor franciául nézem, csak hát akkor feliratot is igénybe veszek), rengeteg youtubert követek akik angolul beszélnek de még egy könyvet se olvastam el angolul. Azt nem tudom miért
A Submarine-t elkezdtem, mert a film nagyon tetszett, de kb a 80. oldalig jutottam.
Viszont nagyon szeretnék olvasni angolul.


5. Gyógytea, avagy egy könyv, amit nem élvezetből, hanem kényszerből olvastál el.

Könyv amit kényszerből olvastam el...hmm. Mondhatnám a Szent Péter esernyőjét, de a végére az már kezdett érdekelni és szórakozásból olvastam. 
Igazából nincs ilyen könyv, ha valami nem tetszik félbehagyom. Úgyhogy most nem jut eszembe semmi.


6. Fekete tea, avagy egy olyan akció dús könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.

Na ezt most egy kicsit másképp fogom értelmezni és a Kalitkába zárt álmokat fogom mondani, Ruta Sepetystől. Ez nem egy ilyen akció könyv, hanem inkább krimi, viszont egész végig fent tartja a figyelmet, én pedig egyszerűen csak befaltam. Imádom azt a könyvet.



7. Kalinka szamovár, avagy egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé.


Na most lehet sokan utálni fognak, de erre a kérdésre a válaszom az Cassandra Clare A Végzet ereklyéi sorozatának ötödik része, az Elveszett lelkek városa lesz a válaszom. 
Nem bírtam végig olvasni, nagyon nem tetszett. Pedig az első 3 rész nem is volt olyan rossz, a negyedik pedig elment.




Ha megtetszett a tag, nyugodtan csináld meg te is.:)

Ui.: Szia Timi, te kis nyitott könyv. Remélem most örülsz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése